Referenser nyponpulver, Chia och MSM

En bra Frukost är en bra start på dagen!
Som vanligt starar jag dagen med att dricka 4 cl Aloe Vera, som jag sedan sköljer ner med ett par glas vatten innehållande Nyponpulver, Chiapulver, MSM, Havtorn, Blåbärspulver, 1 kapsel Omega 3 och 1 kapsel D3 vitamin innan det är dags för frukost.
Frukosten består ena dagen av en äggrätt, kokt, stekt, äggröra eller som omelett med eller utan fyllning. På tallriken förederar jag tomatpuré eller soltorkade tomater istället för vanliga tomater på grund att de innehåller betydligt mindre näringsämnen.
En fjärdedels bit färsk gurka är också en bra start på morgonen då den basisk och känns bra för magen.
Varierar sedan frukosten den andra dagen med en ekologisk gröt utan tillsatta fibrer som inte håller någon bra kvalité. På gröten strör jag Nyponpulvret och fyller på med lite finskurna bananer och äppelbitar gärna från skalet som innehåller mer näring.
Tänk sedan känslan när man öppnar sin mailbox efter en god och näringsriktig frukost och nästan dagligen får så fina referenser från både nya och gamla kunder. Att kunna hjälpa människor med värk, med så enkla medel helt utan biverkningar är väldigt stimulerande. Sänder ett stort TACK till samtliga!


Vad tycker kunderna?
Lidköping
Hej! Jag är mycket glad över ert nyponpulver. Efter tre-fyra veckor märkte jag skillnad, trots att värk och atros" gått långt". Annat nyponpulver har inte påverkat mig, men jag kan inte förklara skillnaden. Möter ofta vänner, som jag tycker behöver detta pulver från Anderna. Uppger för dem www.bravara.se eller www.nyponpulver.com men vem kommer ihåg det, när de kommit hem. Ert produktblad om Pain@way Nyponpulver skulle vara så bra att sticka i händerna på den, som jag berättat för, om den hjälp det har gett mig. Har fått produktblad från er, men vill inte ge bort mitt sista. Är det möjligt att få några sådana produkblad? För tillfället är det fyra personer, som jag har kontakt med, som skulle behöva pröva detta nyponpulver. Jag kan inte garantera att någon/några kommer att beställa pulvret, men jag hoppas för deras egen skull. Jag har själv fått tipset från en dam, som ätit det i ett år, när hon tipsade mig. Hon vågar inte sluta.
Mvh Inga-Lise F Albertsson, Lidköping
Hudiksvall
Många av mina bekanta äter nu nyponpulver efter rekommendation av mig. :-)
Barbro Eriksson
Hallstavik
Vill bara tala om att jag är klart mycket bättre i min Fibromyalgi sedan jag började använda Pain@way Nyponpulver.
Järvsö
Jag har tidigare provat 4 burkar Artrox Glukosamin men märkte ingen skillnad, har nu provat 900 gr Pain@way Nyponpulver i 3 månader och känner mig redan bättre. Birgitta Jansson
LÖDDEKÖPINGE

Vi har nu använt Nyponpulver från Anderna - med fantastiskt resultat. Min besvärande värk i höger armmuskel är helt borta. Min sambos värk i fötter, knän och handled är helt borta. Anders Andersson
Lysekil

Började jag med nyponen en gång på morgon & kväll att strö  lite uppe på filen . Det har nu gått drygt 3 månader och förändringen i leder är helt fantastikt .Att kunna röra sig fritt utan värken i leder “ knä & handleder och även fingrar” . om det beror på nyponen vet jag ej , men redan efter i månad kände jag att något var på gång. så det blir att fortsätta med det i fortsättningen, det är både gott & billigt. Sven Gillberg
Visby
Hej “Bravara” ! Jag vill tacka för den särklassigt snabba leveransen av nyponpulver från Anderna !! Jag beställde pulvret sent igår eftermiddag och idag kl 10.30 ringde brevbäraren på dörren och överlämnade det nästan 2 kg tunga paketet! Är pulvret av samma kvalitet som leveransen så kommer min reumatism att gå en strålande framtid till mötes !!! Med vänliga hälsningar fr Monica Svensson, Visby
Kalmar
Har ätit nypon kapslar i 4 månader helt utan resultat. Med nyponpulver från er har blivit mycket piggare till och med morgonpigg. Tack, mår så mycket bättre! Annelie Johansson
Södra Sandby
Det går väldigt bra med Ert nyponpulvret, nu är det både jag och min fru som intar dagligen det.
MVH/Miguel
Norrköping
Tack för de nyttiga nyponen som har gjort att jag åter kan röra mig! Peter Strand
Orrböle
TACK för en fantastisk produkt! Har ätit Pain@way nyponpulver sedan i Februari och min artros och snärta i tår och fingrar har redan blivit MYCKET bättre. Gun-Britt Larsson

Älvkarleby
Bra priser!! ;)
Jörgen S.
Gävle
Äter sedan 1år nyponpulver varje dag för nervsmärta i opererat knä samt artros. Ingen annan behandling har hjälpt Nu sover jag ovaggad på nätterna.
Rebecca Westman

Bromma
Mina leder är i stort sett smärtfria numera, om jag låter bli rött kött och äter nyponpulver. Jag är mycket glad över det. Vänliga hälsningar Annika Frostell
MSM
Tackar för snabb leverans. Jag har talat med vänner och andra om msm. Det är väldigt nytt preparat både för mej och andra men det kommer. För min del har jag mitt immunförsvar blivit bättre. Har ej kollat med värdena hos läkare, men naglar och hår har fått bättre kvalitet. Just mina naglar har jag haft problem med, mycket vattentvätt på jobbet har gjort dom tunna och fula. Jag har prövat mycket under årens lopp. Msm hjälper!
Östersund
Jag har under flera års tid använt ert Pain@way Nyponpulver för min svåra Artros i tummen och det har fungerat bra, var före Jul inlagd på sjukhus för ett annat problem och hade då ej tillgång till Nyponpulvret, redan efter 3 dagar svullnande min tumme och handled upp och värkte igen, och på sjukhuset förstod de inte varför. När jag åter kom hem från sjukhuset började jag att ta min dagliga dossering av Nyponpulvret och är nu bra igen, helt fantastiskt! Så jag kan verkligen rekommendera det till alla med liknande problem. Eivor A.S

Alingsås
För ett år sedan köpte jag nyponpulver på grund av värk i knäna, efter en dryg månad började jag bli bättre och när förpackningen var slut var jag så bra att jag inte brydde mig om att fortsätta. Ett stort misstag visade det sig då jag sedan i våras har fått äta mängder av värktabletter och och gått på ett flertal behandlingar och bara blivit sämre, i sommar så pass dålig att jag inte längre kunde gå. Då först förstod jag att det måste ha varit nyponpulvret från Anderna, Pain@way Nyponpulver som gjorde mig smärtfri och nu äter jag det dagligen igen och börjar återigen bli så bra att jag kan sluta med värktabletterna som jag har varit storförbrukare på i sommar, 660 värktabletter på några månader är nu nere på en varje morgon och jag kan åter röra mig utan smärta. Därför vill jag rekommendera andra i samma situation, byt ut det dagliga intaget av värktabletter mot nyponpulvret som hjälper mot värk i lederna. Brit-Marie N.

Måste bara säga tack
Ni är så snabba och trevliga och det är en glädje och köpa från er med den service ni bistår
Ha en underbar sommar! mvh Ingrid Wahlden 

Nyponpulvret har jag tagit i flera år, men slarvade ett tag med att ta det regelbundet. Fick ont i ett knä och började igen och efter bara någon vecka var knät bättre. Har nu fått ett flertal personer att prova nyponpulvret och alla har upplevt en förbättring i lederna i händer, knän och den senaste med besvärliga höftleder som blivit rörligare. Allan Ol i Uppsala, en tidigare arbetskamrat, nu pensionär, han kommer säkert att beställa mer. En arbetskamrat här nu, blev också intresserad för sin egen och sin frus räkning. Mor och far i Gävle har också tagit nyponpulvret i flera år och mammas stela artrosfingrar är mycket bättre, tidigare kunde hon knappt öppna händerna och sträcka på fingrarna, särskilt på morgonen.
Chiapulvret har jag tagit någon månad, köpte provförpackningen, jag tycker att jag känner mig piggare faktiskt.
Vänliga hälsningar Inga-Maj, Skokloster

Vill bara skriva att jag imponerats så av er snabba leverans.
Jag beställde Pain@away nypon i går från er på nätet (en söndag) och de ligger i min brevlåda idag på måndagen, dagen efter. Kerstin L ,Nyköping

Tack för bra produkt, min fru ,har poblem med knäna, men är nu mycket bättre mvh björn, Frilleås Ert nyponpulver är toppen!
Har handlat flera gånger av er men vet inte mitt kundnummer! hoppas det går bra ändå.  mvh Cecilia Hej och tack! Det var den snabbaste leveransen jag har varit med om.
Vilken service. Tusen tack än en gång. Inga-Lill G Sundsvall

Hej Berndt, jag vill bara framföra ett STORT tack för dina alltid så snabba leveranser.
Det är helt fantastiskt att kunna få sina produkter på en enda dag, tack tack tack för fin service. Och jag tror faktiskt att nyponpulvret redan har bidragit positivt till allmänt väl befinnande och smärta. Och jag väntar ivrigt hur MSM pulvret skall förändra min hälsa. Barbro G. S.

Chiapulver med Omega 3 sänker kolesterolvärdet
Jag har haft höga kolesterolvärden under många år och provat allt, går regelbundet på läkarkontroll och min läkare var väldigt förvånad att kolesterolvärden hade gått ner så kraftigt sedan senast och den enda förändring jag har gjort är ett dagligt intag av Chia orginal sedan i januari. Birgitta, Åland

Mitt farliga kolesterolvärde har gått ner kraftigt på kort tid med hjälp av Chia pulver orginal, min läkare undrade om jag har lagt om kosten, men den enda förändringen är ett dagligt intag av Chia sedan i mitten på mars. Barbro H Alfta

Östersund Jag är svårt reumatisk och känner att Pain@way nypon + verkligen har hjälpt mig, så det fortsätter jag med.// Eivor

Stoby
Det här är vår tredje beställning på Nyponpulver, vi är mycket nöjda med det!
Kjell Andersson

Vi har haft besvär med knä och leder, vi är nu nästan fria från alla besvär och kommer att fortsätta med detta fina nyponpulver! Viola o Kjell Västerås
Vill också passa på och säga att nyponpulvret jag köpte av er är helt suveränt !!
Jag mår mycket bättre i min fibromyalgi nu :) // Milla

Kopparberg
Har inte varit förkyld en gång sen jag börjat med nyponpulvret. Toppen. Mvh Katarina

Uddevalla 
Jag har under 10 månaders tid dagligen använt nyponpulver som kosttillskott för mina dåliga knän och blivit så märkbart bättre att jag inte vill ta risken att ens göra några dagars uppehåll. Ingemar G

Tyresö 
Jag har lidit de senaste 3-4 åren av värk i knän som har gjort att jag vaknat på natten av stark smärta och min vänstra stortå led har varit svullen och varje steg har varit en plåga.
Sedan 5 månader tar jag ett mått nyponpulver varje morgon. En månad efter att jag började med nypon försvann värkarna. Stortån har ingen svullnad och jag kan promenera i timmar. Jag kan sitta knäböjd under längre tid utan att få värk.
Detta är ett under och jag är otroligt tacksam att det finns nyponpulver till ett så bra pris.
Sven Näckstrand, Fotograf, Angelikagränd 30, 13536 Tyresö

Halmstad
Vilken fantastisk produkt, så länge jag tar ett dagligt kosttillskott av nypon så fungerar mina leder mycket bättre, nu på semestern tog det slut och redan efter ett par veckor vart jag sämre igen så nu vill jag ha en leverans igen så fort som möjligt.
Ann-Christin
Nyponpulvret gör en väldig nytta och jag delar min leverans med en väninna som säger detsamma.

Östersund
Jag har använt nyponpulver under snart ett års tid och har därigenom sluppit operation med risk för begränsad rörlighet som jag vart rekommenderad av min läkare i Östersund. Då jag har haft dåliga knän under flera år och vart bara sämre så var det meningen att jag skulle opereras i november 2004, men efter 5-6 veckors dagligt intag av nyponpulver vart jag så bra i mina knän med bättre rörlighet och nästan ingen värk så att även min läkare vart imponerad.
Nu vet jag att han också rekommenderar patienter att prova nyponpulver för ledbesvär.
Bo Hjelm

Strömstad
Har under 5-6 års tid haft problem med höger knä och fått diagnosen lindrig artros. Har inte klarat springa utan att få smärta, utan motionen har bestått av cykling och skidåkning vintertid. Fick höra talas om nyponpulver och gick in på internet och läste om detsamma. Har nu under 4 veckor tagit 1 msk nyponpulver varje morgon och har sprungit 8 gånger utan att känna någon smärta i knät. Har inga obehag efteråt med svullnad och dylikt.
Trodde först att det inte kunde stämma att verkan kom så snabbt och nu kan jag återuppta orientering och terränglöpning igen. Är som ni förstår mycket nöjd med pulvret och dess verkan.
Hälsningar Staffan Johansson.

Järvsö
Jag är trädgårdsmästare och har haft problem med värk i mina händer under många år och har nu använt ert nyponpulver sedan januari och känner en klar förbättring. Tack vare kombinationen med nyponpulver och ett magnetisk tummskydd har jag även kunnat börja spela på mitt durspel igen, det är helt fantastiskt hur mycket bättre jag har blivit.
Tack, Stig Persson

Ängelholm
Jag köpte nyponpulver av dej den 14/7 och började ta doser enligt rekommendationen. Efter 3-4 veckor fick jag värk i åderbråk, som jag hade på vänster vad, men jag forsatte med behandlingen och efter ytterligare några veckor började värken avta samt att ådrorna nu knappt syntes. Har du andra som har upplevt det samma?
Roland Karlsson PS: Har idag ingen värk och ådrorna är nästan borta. DS.

Borlänge
Jag var rekommenderad av min väninna att prova nyponpulver mot min värk i knäna, redan efter några veckor kände jag en klar förbättring. Då nyponpulvret tog slut återkom värken efter 14 dagar, så nu tar jag dagligen en matsked varje morgon. Pensionär i Borlänge

Ånge
Förut gick jag med kryckor, jag köpte ett magnetknäskydd och började med Pain@way Nypon + i januari, redan efter 2 månader kunde jag åka skidor och nu i sommar har jag även spelat golf, Kent Paulsson, Ånge



GILLA OSS PÅ FACEBOOK
Bravara Sverige#


Populära inlägg i den här bloggen

D3-Vitamin, Solar du i Spanien, Grekland, Italien eller i Sverige?

Chiafrön är bra för magen

NYPONPULVER SÄNKER KOLESTEROL OCH BLODTRYCK