Bra uppvärmning minskar skaderisken vid träning

BRA TIPS FÖR TRÄNING! Vi har skippat morgontidningen och tränar varje morgon istället, hemma igen före 9 och äter frukost.


Tränar nu 6 gånger i veckan, sedan en tid tillbaka!

Börjar med att gå 2 km tillsammans med Monica, springer sedan en extra runda på 3-7 km och vi är hemma samtidigt, har svarat bra på det den sista veckan, börjar med att gå snabbt och till slut verkar minska skaderisken, kunde tidigare inte träna flera dagar i rad!

Monicas träningsdos består av stavgång i bra tempo, med lätt löpning i några backar efter vägen.

Sedan 5 år tillbaka kör vi Måndagar som fastedag och vilodag från träning.

Fungerar bra för oss, naturligtvis tar vi den dagliga dosen av kosttillskott!

Blandat i vatten
Aloe vera

Sedan blandar vi en bra Olivolja tillsammans med Havtorn och gurkmeja i ett glas och intar det med sked, olivoljan är nyttig och ökar upptaget av fettlösliga kosttillskott.




Hälsoprodukter som vanligt på www.bravara.se

Senaste Inlägg

NYPONPULVER SÄNKER KOLESTEROL OCH BLODTRYCK

NYPONPULVER FRÅN ANDERNA Nyponpulver förebygger hjärt- kärlsjukdom Med en dryck baserad på nyponpulver uppvisade en grupp övervi...

10 mest visade